Nowy Eastend? Zobacz, jak zmieniliśmy się dla Ciebie!

Jak nietrudno zauważyć, Eastend zyskał niedawno nowe logo. Wyrazisty, nowoczesny i minimalistyczny kształt znacznie lepiej oddaje nasz charakter i cele. Jesteśmy sklepem, który nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, choć zawsze odnosi je do swojego bogatego doświadczenia: właśnie to odzwierciedla nasza odświeżona szata graficzna. Ale samo logo to nie wszystko.

STOIMY PO STRONIE STYLU

Oferując Wam najnowsze modele butów i ubrań topowych marek, zawsze chcieliśmy dać coś więcej, niż tylko sam produkt. Dlatego, w oparciu o nasze branżowe doświadczenie, podpowiadamy co i jak nosić. Które elementy codziennego outfitu świetnie się ze sobą dogadują w tej samej stylizacji, a które niekoniecznie.

Jak to realizujemy?

Sami opracowujemy stylizacje, kierując się aktualnie panującymi trendami. Znamy świat modowy i branżę sneakerową od podszewki. Wiemy, co się teraz nosi na mieście. Wiemy też, co się będzie nosić za rok.

Nie bazujemy jedynie na materiałach, jakie otrzymujemy od producentów. To zresztą duże niedopowiedzenie: sami organizujemy sesje foto i wideo naszych produktów, tworzymy lookbooki marek. A to wszystko po to, by pokazać Ci najbardziej naturalne połączenia poszczególnych ubrań i butów.

Podsumowaniem tej postawy stała się nasza misja, zawarta w haśle:

Oczywiście, zachęcamy Cię do eksperymentów, ale jeśli chcesz otrzymać gotowe rozwiązanie, zawsze możesz zajrzeć do nas!

 

NOWA SZATA GRAFICZNA, TE SAME WARTOŚCI

A dokładniej: nowa identyfikacja jeszcze dosadniej mówi o rzeczach, które są dla nas ważne. Co zatem cenimy sobie na co dzień?

Nasze kluczowe wartości to:

  • ludzie

Od zawsze ceniliśmy indywidualny styl każdego z Was i podkreślaliśmy to w naszych stylizacjach, zachęcając do łamania z góry przyjętych konwencji… W przemyślany sposób.

Indywidualność ma też przełożenie na nasz kontakt z ludźmi. Rozmawiamy zawsze z człowiekiem, nigdy z algorytmem. Stawiamy na relacje.

  • odwaga

Może objawiać się na wiele sposobów. W naszym wypadku odwaga polega przede wszystkim na śmiałym wprowadzaniu innowacji i podążaniu szlakami, których nikt wcześniej nie przecierał.

Każda przeszkoda na naszej drodze to kolejne wyzwanie. A my wyzwań się nie obawiamy.

  • profesjonalizm

Wysoki standard obsługi jest dla nas BARDZO ważny. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie i nigdy nie pozwalamy sobie na doraźne załatwienie sprawy, nawet jeśli pozornie chodzi o drobiazgi.

Każdego dnia wymagamy od siebie więcej, a to prowadzi do kolejnej wartości, jaką jest…

  • doskonalenie

To naturalne, że chcemy być coraz lepsi w tym, co robimy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rozwój to warunek sukcesu.

Chcemy, żeby nasze usługi były coraz doskonalsze, przejrzyste; żeby nasi klienci zawsze mogli powiedzieć, że zrobili u nas…

  • legitne zakupy

Co to znaczy? Nic innego, jak gwarancję bezpieczeństwa transakcji dokonanej w naszym sklepie, a także profesjonalną, sprawną, empatyczną obsługę.

Jak widzisz, wszystkie wartości zazębiają się i dzięki całej piątce zakupy na Eastend stają się coraz wygodniejsze i przyjemniejsze.

I to właśnie o to chodzi w naszym odnajdowaniu się na nowo. Nawet najbardziej wymyślne logotypy, pozbawione stojącego za nimi przesłania, nie znaczą nic.

Dlatego tak ważne jest, by w parze z nimi szła MISJA.

Nasza misja to stać po stronie stylu. Twojego stylu.

Stań tam razem z nami!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o